Thursday, July 16, 2009

21 december 2012

21 december 2012

Geplaatst op: 29 juni 2009 door bibi79


Verschillende keren ben ik erop gewezen dat ik spiritueel ben. Soms merk ik wel eens dat ik bepaalde stemmingen en dingen aanvoel maar doe er niets mee. Nou was ik op de cursus boekhouden, er werd mij gevraagd wanneer ik jarig was. Ik zei 21-12-1979. We hebben het gehad over het jaar 2012. Wie gelooft erin?


21 december 2012

Pak allemaal je agenda en schrijf bij vrijdag 21 december 2012: Einde van de wereld!! Geen daaropvolgend weekend dus, tenminste, als je in de zogenaamde Maya-kalender gelooft. Nee, wees gerust: je kan zaterdag de 22e december 2012 echt uitslapen. Volgens velen (Maya's, Inca's, Hopi's, White Time, Steve Rother & de Groep en vele anderen) gaan we van de derde via de vierde naar de vijfde dimensie, van het Vissen- naar het Aquariustijdperk. Deze stap, die wij en Moeder Aarde in 2012 nemen, wordt bij ons ingeleid door een enorme bewustzijnsverruiming en verandering in waarneming van de werkelijkheid


Gevolgen

Dag één Gedurendede eerste dag gaan we de fysieke wereld heel anders zien. We zullen weverbaasd zijn als alles begint te stralen in de meest bijzonderekleuren. Het begint met elektrische apparatuur: hoe meer stroom erdoorheen gaat, hoe eerder we die energie gaan zien als een gekleurdewolk om het snoer en om het apparaat. Maar even later beginnen ookniet-elektrische voorwerpen licht uit te stralen. Ook om mensen, dierenen planten begin je prachtige regenboog-effecten te zien. Met name bijmensen kunnen die kleuren zeer dynamisch zijn. Als men innerlijk nogmet allerlei dingen worstelt, dan zul je dat aan de kleuren in de aurakunnen zien. Dag twee en drie Je begint te ontdekken dat gedachten zich willen gaan manifesteren. Alleswat je denkt krijgt effect. Als je bv. bij een bloem staat en je zouwillen dat die eindelijk eens ging bloeien, dan zul je merken dat datook heel snel gaat gebeuren. Gedachten zijn altijd al krachten geweesten nu worden ze niet alleen zichtbaar als energie, maar gaan ze ook nogeens gevolgen krijgen. In feite is dat altijd al zo geweest, maar deinvloed was op een dusdanig niveau, dat we dat nauwelijks merkten. Tochis dat niet nieuw: mensen kunnen al heel lang voorwerpen verplaatsenmet hun gedachten, of iemand op afstand (bv. via een foto) genezen. Enwat dacht je van voodoo? We zullen nu heel snel moeten afleren negatiefte denken, want ten eerste kan iedereen dat aan je zien in je aura enten tweede zal het onmiddelijk gevolgen gaan krijgen. dan volgen nog de rest van de dagen

No comments:

Post a Comment